محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در دیدار با نمایندگان مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان آذربایجان‌غربی افزود: برای برگزاری نشست‌های فصلی با مجمع سمن‌های جوانان و نیز جوانان نخبه آمادگی داریم و دستگاه‌های مربوطه باید ساز و کار این نشست‌ها را فراهم سازند.

وی استفاده از توان جوانان نخبه خارج از استان، پیگیری و جدیت، وحدت رویه، پرهیز از راهبرد غلط توهین و افترا برای کسب امتیاز و توجه و همچنین ایده‌پردازی نو را از سوی این سازمان‌ها مورد تاکید قرار دارد و اضافه کرد: جوانان هر ایده‌ای که می‌تواند منجر به تحرک و پویایی در روند توسعه استان بشود، را ارائه کنند و مطمئن باشند که مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: برای تثبیت فرهنگ جوان‌باوری علاوه بر استقبال از ایده‌های نو و موثر آماده هستیم تا در زمینه‌های مالی نیز حمایت لازم را به عمل آوریم.

وی با اشاره به اینکه توجه و باور به جوانان جزو برنامه‌های مدیریت استان به‌ شمار می‌رود، ادامه داد: با همه تلاش‌ها و اقداماتی که انجام گرفته، قبول دارم که عملکردمان در قبال جوانان مطلوب نبوده و در این رابطه راضی نیستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در انتصاب نیروهای جوان با وجود همه سنگ‌اندازی‌هایی که صورت می‌گیرد افراد توانمندی به‌کار گرفته شده‌اند که می‌توانند منشا تحولات خوبی باشند.

شهریاری حاشیه‌سازی برای استفاده از نیروهای جوان را امری عادی دانست و گفت: تغییر روندهای سنتی و استفاده از نیروهای جوان خوش فکر و ساعی هزینه دارد و ما ابایی در این خصوص نداریم.

وی راه‌اندازی مجمع مشورتی و خانه جوانان استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای ایجاد خانه جوانان آمادگی داریم و در صورتی که مجمع جوانان در خصوص زمین احداث با راه و شهرسازی به توافق برسند به زودی عملیات اجرایی را آغاز می کنیم.

در این جلسه نمایندگان مجمع سمن‌های جوانان استان نیز دیدگاه‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.