به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز شنبه در این پیام آورده‌است: پاسداران، آزادگان و رادمردانی با آرمان‌های الهی و جهان شمول هستند که حفاظت و نگهبانی از نظام اسلامی را وجهه همت و غیرت خود قرار داده‌اند و در سرنوشت سازترین لحظات تاریخ از متن مردم برخاسته و شجاعانه و استوار در مسیر نیل به حق و حقیقت گام بر می‌دارند.

در این پیام با گرامیداشت یاد و نام سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی پاسدار رشید اسلام، آمده است: این شهید والامقام الگویی فاخر از منش پاسداری از میهن اسلامی بود و امروز هم پاسداران رشید در جای جای ایران در سرزمین پرافتخار آذربایجان‌غربی در عرصه‌های امنیت و سازندگی، اجتماعی و فرهنگی و صیانت از آرمان‌های انقلاب جانانه حضور دارند و نقش‌آفرینی جدی آنان در مبارزه با ویروس کرونا گوشه‌ای ناچیز از این مسوولیت‌پذیری در قبال مردم است.

وی اضافه کرده است: اینجانب سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را به همه پاسداران ایران به ویژه پاسداران رشید استان آذربایجان غربی تبریک گفته و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

به گزارش ایرنا، امروز مصادف با سوم شعبان سالروز شهادت امام حسین (ع) است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.