به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی، سردار یحیی حسین خانی در تشریح این کشفیات افزود: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق کالا و تشدید کنترل نوار مرزی، مرزداران گروهان "گیرناویک" هنگ مرزی خوی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در حین پایش حوزه استحفاظی و اجرای گشت و کمین هدفمند متوجه تعدادی بسته مشکوک بصورت دپو در نوار مرزی شده و پس از بررسی شرایط و محل، توقیف کردند.

وی ادامه داد: مرزداران در بررسی بیشتر بسته های مذکور که به قصد ورود به خاک کشورمان دپو شده بودند توانستند ۲۸۸ هزار و ۳۱۸ عدد قرص دارویی، ۳۴ هزار ۷۹۱ عدد لوازم پزشکی در انواع مختلف و ۱۴۹ مورد انواع لبسه قاچاق را بصورت بلاصاحب کشف کنند.

سردار حسین خانی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را یکصد میلیارد ریال برآورد کرده اند، که اقلام مکشوفه همگی به یگان دلالت و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش بالای این کشفیات گفت: شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده با فعال سازی هسته های اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان در دستور کار مرزداران قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1392198
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.