سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جهزیه‌ها شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، یک تخته فرش، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، ظروف نسوز، سری کامل قاشق و چنگال، پتو و ظروف غذاخوری است که از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهداء و بسیج سازندگی سپاه شهدا تهیه شده است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۰۰ میلیون ریال است که در آستانه سال جدید و به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است که در همین راستا طی سال جاری به ۳۰ نوعروس بوکانی تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهدا شده است.

وی بر کمک و تسهیل برای ازدواج جوانان تاکید کرد و افزود: با تلاش ارگان‌های مسوول سپاه نیز در تلاش است تا در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی برداریم.

فرمانده سپاه بوکان بیان کرد: حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.  

در مرداد ماه امسال نیز ۲۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری همزمان با دهه امامت و ولایت توسط سپاه بوکان به نوعروسان تحویل شد.

در بوکان پنج هزار و ۵۵۶ خانوار با جمعیت ۱۱ هزار و ۷۵۳ نفر وجود دارد که زیرحمایت این نهاد قرار دارند.

بوکان ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است و در زمره یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.