سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: این ماسک‌ها قرار است که در مناطق حاشیه و کم برخوردار سطح شهر و در بین شهروندان توزیع شود تا از شیوع بیماری کرونا در بین اقشار مختلف مردم جلوگیری گردد.

وی با اشاره به اینکه این ماسک‌ها به صورت رایگان بین مردم این مناطق که قدرت مالی خرید ماسک ندارند، اهدا می‌شود، بیان کرد: تهیه این ماسک‌ها توسط ۱۲ نفر از بانوان بسیجی این شهرستان در سه شیفت کاری انجام می‌شود..

وی افزود: در مدت مراحل دوخت ماسک‌ها  شبکه بهداشت و درمان بوکان بر مراحل دوخت ماسک‌ها به طور کامل تا زمان ضدعفونی نظارت خواهد داشت.

وی گفت: با اتمام دوخت ماسک‌ها، تعداد ۱۰ عدد ماسک به همراه پک آموزشی در اختیار یک هزار خانوار حاشیه شهر بوکان که از نظر مالی ضعیف هستند توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا با انتشار اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در کشور، ماسک و اقلام ضدعفونی نیز کمیاب شد بطوری که هنوز نیز بسیاری از شهروندان در تامین آن با مشکل مواجه هستند.

اگرچه هنوز ماسک در داروخانه‌ها به صورت قطره‌چکانی عرضه می‌شود اما مسوولان آذربایجان‌غربی از تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به اندازه کافی در روزها و هفته‌های آینده خبر می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.