علیرضا محمودی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل پخت‌نکردن نان، انباشت نان، امتناع از عرضه نان به مشتریان حاضر و تعطیلی خارج از چارچوب قوانین اتحادیه نانوایان مطابق قانون با واحدهای خاطی برخورد خواهند کرد.
وی بیان کرد: بازرسی‌ها با اولویت رسیدگی به شکایات مردمی انجام خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده، هرگونه تخلف یا تعطیلی واحدهای پخت نان را از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۴ با معاونت نظارت و بازرسی در میان بگذارند که در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: تعطیلی پخت نانوایان شایعه‌ بوده و هیچ گونه تعطیلی برای نانوایان به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود نخواهد داشت.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تعطیلی واحدهای نانوایی خارج از قانون اتحادیه با متخلفان مطابق قانون رفتار خواهد شد.
محمودی اضافه کرد: نانوایان باید طبق روال عادی و در ساعات مشخص شده شروع به کار کرده و به پخت خود ادامه دهند و برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس لازم است مطابق ابلاغیه و هشدارهای بهداشتی ابلاغی از سوی اتحادیه عمل کنند.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در واحدهای نانوایی مواد ضدعفونی‌کننده و موارد بهداشتی به همه واحدها توزیع شده و افراد داخل نانوایی نباید به هیچ عنوان با مشتریان ارتباط داشته باشند.
به گزارش ایرنا، رسیدگی به عملکرد اصناف قیمت‌ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طول سال از وظایف سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.