به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری ظهر جمعه در رأس معاونین و برخی مدیران استانداری برای حضور و مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق رأی حاضر شد و بعد از رأی دادن به خبرنگاران گفت: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند و حاشیه‌سازی‌های مختلفی را برای تضعیف مشارکت انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی موجب نقش بر آب شدن توطئه دشمنان می‌شود ادامه داد: امروز مردم استان به بهترین شکل ممکن ادا کردند.

فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد و در مرحله نخست تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد.

۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر در آذربایجان‌غربی طی انتخابات روز جاری واجد شرایط رأی دادن هستند که از این میزان ۴۹.۷۵ درصد مرد و ۵۰.۲۵ درصد زن می‌باشند.

۱۲ نفر از این استان راهی مجلس یازدهم می‌شوند که از این تعداد سه نفر سهم ارومیه و یک نفر سهم هرکدام از حوزه‌های انتخابیه ۹ گانه دیگر شامل سلماس، خوی و چایپاره، ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، مهاباد، بوکان، میاندوآب، نقده و اشنویه، شاهین‌دژ و تکاب و پیرانشهر و سردشت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1360393
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.