علی نجف‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شمشیربازی اسلحه اپه استان با برتری مقابل تیم‌های خوزستان، اردبیل و تهران به فینال این مسابقات راه یافت، پس از آذربایجان‌غربی نیز تیم‌های البرز و تهران بر سکوی سوم مشترک جای گرفتند.

وی بیان کرد: تیم اپه مردان استان با ترکیب طاهر عاشوری، محمد برزگر، یاسین نوری و مازیار جعفری به مربیگری میرسالار کامجو در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

وی ادامه داد: رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور در بخش تیمی اسلحه اپه با حضور ۶۸ شمشیرباز از ۱۷ استان در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته «طاهر عاشوری» اپه‌ایست ملی‌پوش اهل ارومیه مدال برنز بخش انفرادی این مسابقات را بر گردن آویخت.

نجف زاده افزود: هفته گذشته نیز تیم فلوره مردان استان با ترکیب هادی رضوی‌نیا، آرش پاشازاده، حسین شجاع‌زاده و مهدی باباپور، با قرار گرفتن بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کشور، جام برنزی این رقابت‌ها را بالای سر برد.

به گزارش ایرنا هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق استان است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه‌مندان این رشته دارد؛ این هیات فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد.
طاهر عاشوری، سکینه نوری و الهه قهرمانی سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.