حسین همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور ۲۱ فوتسالیست از یکم تا پنجم بهمن ماه امسال در مجموعه ورزشی یزدان تهران برگزار می‌شود و این ۲ بازیکن ارومیه‌ای نیز در این لیست قرار دارد.

وی ادامه داد: اسماعیلی و رسولی پیشتر نیز در اردویی که از ۲۶ تا ۲۹ آذر در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد، حضور داشتند.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون و انتخاب سرمربی مجتبی پارساپور، بهروز عظیمی، سجاد بخشیان، نیما حسین و علی‌اصغر سوبدائی از خراسان رضوی، علی قربانیان از اصفهان، سجاد هاشم‌پور و محمد صادقی از آذربایجان‌شرقی، بلال اسمعیلی و بهزاد رسولی از آذربایجان غربی، علی جوذری از هرمزگان، امیرحسین غلامی، محمدهادی منجمی ، آرین باقری و علی احسانی از مرکزی، مهدی علیزاده از ایلام، امیرحسین زینعلی از قم، منصور رفیع‌نیا از خوزستان، محمد رحمتی از چهارمحال و بختیاری و حسین فعله‌گری و محمدحسین فولادی از تهران ۲۱ بازیکن دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

وی با اشاره به اینکه رسولی و اسماعیلی اوایل شهریور امسال به همراه محمد شکری در لیست اعزامی تیم ملی دانش‌آموزی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند، افزود: این ۲ بازیکن هم‌اکنون عضو تیم لیگ برتری گیتی پسند اصفهان هستند و پیش از این نیز برای تیم فوتسال اروم‌آلیاژ ارومیه توپ می‌زدند.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: امسال «سالار آقاپور» دیگر فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای و دارنده عنوان آقای گل ۲۰۱۹ آسیا با عقد قراردادی یکساله به تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان پیوست و هم‌اکنون نیز در اردوهای تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در مسابقات ۲۰۲۰ آسیا حضور دارد.

آبان ماه امسال نیز رضا ابراهیمی و محمد شکری، ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای به دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۲۰ سال امید کشور دعوت شدند.

آذربایجان‌غربی طی چهار سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن‌سازی در رده‌های نوجوان و جوان فوتبال و فوتسال کشور بوده‌است.

سحر محمدزاده، نگار آیرم، هدیه حسن‌زاده و مریم یکتایی سال گذشته به اردوهای متعدد تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان بانوان دعوت شدند.
همچنین  آرمان نیک‌روش، آرین حسین‌زادگان،  امیرارسلان عین‌الله‌زاده، ایلیار رحمانی، محمد رستمی‌زاد، متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده بازیکنان نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان‌غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
بلال اسماعیلی و سالار آقاپور ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای نیز با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا حضور داشتند.

محمد آزادی دیگر فوتبالیست جوان اهل نقده و عضو تیم تراکتورسازی تبریز است که در اردوی تیم ملی امید برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.