حسن خضری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بارش سنگین برف که از روز گذشته، چهارشنبه در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه باعث بسته شدن راه ارتباطی روستاهای «قروچای سفلی و علیا»، «گلولان سفلی و علیا»، «آغوطمان»، «کانی دراز»، «یاغیان»، «پیربهاالدین»، «سارده کوهستان»، «زاواکوه»، «موسی»، «ابراهیم خصار» و «گندمان ایل گورک» از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی ارتفاع برف در این منطقه  را ۴۰ سانتی‌متر عنوان کرد و افزود: تلاش برای بازگشایی این مسیرها و نمک‌پاشی دیگر مسیرهای روستایی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: به علت لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، تردد در بقیه محورهای روستایی این بخش نیز به سختی انجام می‌شود که انتظار می‌رود رانندگان احتیاط‌های لازم را در این زمینه داشته باشند.

سرپرست بخشدار مرکزی بوکان از مسافران خواست تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری به این منطقه، در صورت سفر لوازم و تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و در طول مسیر نیز به توصیه‌های عوامل راهدار مستقر در منطقه عمل کنند.

بوکان دارای ۲ بخش مرکزی و سیمینه بوده و روستاهای بخش مرکزی به دلیل سخت‌گذر و کوهستانی بودن آن در فصل زمستان در هنگام بارش با مشکل مواجه می‌شوند.

بوکان دارای ۱۷۲ روستا در ۲ بخش سیمنه و مرکزی است که بیش از ۵۵ هزار نفر در آن ساکن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.