در پیام مشترک «ماموستا عبدالسلام امامی»، «ایرج شجاعی» و «جلال محمودزاده» به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت آمده است: بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمانان و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است. 

در ادامه این پیام عنوان شده است: ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

«خدای بلندمرتبه را شاکریم که در ایران اسلامی جلوه باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند».

در این پیام آمده است: فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم‌المرسلین، رحمت للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحان و صدیقان حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه امت اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

دوازدهم تا هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم‌(ص) به روایت اهل سنت و تشیع در تقویم رسمی کشور هفته وحدت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.