به گزارش ایرنا، این دیدار در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه و با حضور  بیش از یک هزار و ۵۰۰ تماشاگر این شهر برگزار شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱،  ۲۵ بر ۱۹ و  ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی رسید و ست‌های دوم و سوم را  با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۱ به حریف آملی خود واگذار کرد.

مصطفی کارخانه برای آغاز این دیدار از ترکیب فرهاد سال‌افزون، شهرام محمودی، سعید مصطفی‌وند، علی شفیعی، مهدی کریمی، حمزه زرینی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.
روز گذشته نخستین دیدار دوستانه و تدارکاتی تیم والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل با توافق سرمربیان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و ست پنجم برگزار نشد.

نتیجه برد و باخت در این دیدارها اهمیت ندارد و هدف کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه از انجام این ۲ مسابقه شناخت دقیق نقاط ضعف و قوت تیم است.

بر اساس قرعه‌کشی سازمان لیگ، تیم والیبال شهرداری ارومیه روز چهارشنبه هفته جاری /۸ آبان ماه جاری/ در هفته نخست لیگ برتر کشور میهمان همنام گنبدی خود است.

هم‌اکنون تمرین آماده‌سازی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل برگزاری مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در سالن غدیر ۶ هزار نفری ارومیه به سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست تغییر یافته است و تا پایان مسابقات انتخابی قهرمانی فوتسال مردان آسیا در همین سالن ادامه دارد.

با افزوده شدن محمدرضا حضرت‌پور و علی شفیعی ۲ بازیکن ملی‌پوش به ترکیب تیم شهرداری ارومیه تمرین‌های این تیم شکل بهتری به خود گرفته است ضمن اینکه باید منتظر بهبودی کامل فرهاد قائمی دیگر ملی‌پوش این تیم برای پیوستن به تمرین‌ها بود.

زمان دقیق پیوستن قائمی به تمرین تیم مشخص نیست و با صلاح‌دید پزشک تیم تا بهبودی کامل این بازیکن به وی استراحت داده شده است.

۲ هفته گذشته نیز امیرحسین توخته سرعتی‌زن ملی‌پوش این تیم با رهایی از مصدومیتی که در مسابقات جهانی نوجوانان گریبان‌گیر آن شده بود، تمرین‌های توپی خود را به همراه سایر هم‌تیمی‌های خود آغاز کرد.

امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی امید می‌رود تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

هدایت تیم کاله آمل را بهروز عطایی بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.