حسین نیرویار روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم بین فدراسیون فوتبال، اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات فوتبال استان با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته‌های تخصصی به سرانجام رسیده است. 

وی بیان کرد: در این مسابقات هفت تیم از منطقه جنوب و مرکزی قاره کهن آسیا در ۲ گروه سه و چهار تیمی به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با ابراز خرسندی از حضور «سالار آقاپور» فوتسالیست ملی‌پوش ارومیه‌ای در ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران جهت حضور در این مسابقات آسیایی، افزود: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی فوتسال «آقاپور» به همراه مسعود محمدی، سعید مومنی، مهدی کریمی، ابوالقاسم عروجی، اصغر حسن‌زاده، طاها نعمتیان، رحمان سارانی، سعید احمدعباسی، مهدی جاوید، علیرضا عسگری، حمید احمدی، بهزاد عظیمی ‌و محمد شجری ۱۴ بازیکن حاضر در مسابقات مقدماتی آسیا هستند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات مرحله انتخابی قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۲۰ در منطقه جنوب و مرکزی آسیا از اول تا سوم آبان ماه امسال به میزبانی ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر برگزار می‌شود.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/یکم آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه، ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر جواز حضور این مسابقات به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا که اسفند امسال در ترکمنستان برگزار خواهدشد، کسب می‌کنند.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.