رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح «تابستانه با ورزش» این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و با استقبال گرم و پرشور خانواده‌ها در این شهرستان برگزار شد.
امیر رضاپور افزود: در این طرح رزمی‌کاران این شهرستان به اجرای تکنیک‌های ورزش‌های رزمی و دفاع شخصی پرداختند و مربیان این هیات ورزشی هم به علاقه‌مندان آموزش‌های این رشته را ارایه کردند.
وی بیان کرد: این طرح به منظور افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ‌سازی توسعه ورزش‌های خانوادگی و همگانی در فضاهای باز اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: در حاشیه این طرح ملی نیز ایستگاه سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای کنترل فشارخون شهروندان و ورزشکاران دایر بود.
طرح ملی تابستانه با ورزش یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که در جهت توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه اجرا می‌شود.
اجرای این طرح با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» با دستور وزیر ورزش و جوانان از ابتدای تیرماه تا اواخر شهریورماه در دستور کار اداره‌های ورزش و جوانان استان‌ها قرار گرفت.
هدف از اجرای طرح تابستانه ورزش، ارتقای سلامت جسمی و روانی افراد، افزایش نشاط در جامعه، حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های ورزشی، ترویج و اصلاح سبک زندگی بر مبنای فعالیت‌های بدنی، استفاده بهینه از اوقات فراغت و افزایش امید به زندگی است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت این استان به شمار می‌رود.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.