سرهنگ مجید عمران‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزایش کشفیات در راستای هدفمندکردن طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ حاصل شده که در این ارتباط نقش گزارش‌های مردمی در روند این کشفیات بسیار پررنگ بوده است.

وی ادامه داد: امسال در بحث سرقت نیز با همکاری و تعامل خوب مردم و مسوولان ۴۳ مورد شناسایی شد که اموال مسروقه به صاحبان آنها برگردانده شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال در حوزه سوانح جاده‌ای و درون شهری و با اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت گام‌های موثری برداشته شده است بطوریکه طی سال جاری با کاهش هفت درصدی مواجه هستیم. 

وی همچنین از کشف ۲۵ دستگاه ارز دیجیتال (بیت‌کوین) به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از یک کارگاه تولیدی دستمال کاغذی خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های ماموران پلیس اطلاعات انتظامی این شهرستان این دستگاه‌ها کشف و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

سرهنگ عمران‌زاده از همکاری و همراهی شهروندان در زمینه شناسایی افراد متخلف که به امنیت اجتماعی و اقتصاد جامعه ضربه می‌زنند، قدردانی کرد.

وی همچنین از شهروندان خواست تا گزارش‌های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنجگانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.