پیمان رضایی شامگاه یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتقال این بازیکن ملی‌پوش ارومیه‌ای در پی تعامل و توافق انجام گرفته بین ۲ باشگاه شهرداری ارومیه و کاله آمل انجام گرفت.

وی بیان کرد: بسیار خرسندیم که با همکاری مسوولان باشگاه کاله آمل موفق شدیم یکی از بهترین‌ بازیکنان حال حاضر شهر ارومیه و والیبال کشور را به تیم شهرداری اضافه کنیم. 

رضایی افزود: تمام تلاش مدیریت باشگاه شهرداری ارومیه جذب بازیکنان جوان ملی‌پوش و بومی این شهر است و این امر در صورتی میسر می‌شود که خود آنان نیز برای حضور در تیم والیبال این باشگاه تمایل و رضایت داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: امسال با توجه به بودجه مناسبی که برای باشگاه شهرداری ارومیه اختصاص یافته است، تیمی درخور شان و جایگاه شهر عاشقان والیبال روانه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد تا جوابگوی انتظار به حق هواداران والیبال دوست ارومیه‌ای باشد.

رضایی افزود: امسال «جواد کریمی» پاسور تیم ملی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم والیبال این باشگاه پیوسته و این امر از سوی فدراسیون نیز تایید شده است.

وی بیان کرد: همچنین این باشگاه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده و طی ماه گذشته «محمدرضا حضرت‌پور» لیبرو تیم ملی و «شهرام محمودی» بازیکن پست قطر پاسور (پشت خط زن) تیم ملی و والیبالیست فصل گذشته تیم «خاتم اردکان» را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.

وی گفت: پیش از این نیز عقد قرارداد با سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال‌افزون، سه بازیکن لژیونر تیم ملی و فرهاد پیروت‌پور پشت خط‌زن فصل گذشته این تیم به نتیجه رسیده بود.
امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی، امیدواریم تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.

رضایی افزود: با آغاز تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه از ۹ شهریور ماه جاری، بازیکنان در فرصت زمان باقی‌مانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم خواهند رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه جاری برگزار می‌شود و تنها تیم‌هایی که با بازیکنان خود تسویه حساب کرده‌ باشند، می‌توانند در مراسم قرعه‌کشی حاضر شوند.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.