فرماندار چالدران روز شنبه در این آیین با اشاره به نبود زیرساخت‌های عمرانی بهداشت و درمان طی ‌سال های گذشته در این شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های شبانه‌روزی را برای تامین اعتبار و ساخت چند مرکز درمانی از جمله کلینیک تخصصی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ساختمان اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، بلوک زایمانی، پایگاه سلامت شهری در سیه چشمه و آواجیق انجام داد که موجب ارتقای شاخص‌های این بخش شد.
حسن محمدزاده هدف دولت‌مردان تدبیر و امید را کاهش هزینه‌های درمان و ارتقای شاخص‌ها در بخش سلامت مردم چالدران عنوان کرد و افزود: ساختمان اورژانس بیمارستان شهید بهشتی چالدران در زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر در ۲ طبقه با ۳۹ تخت بستری شامل بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، اتاق عمل، بستری، بخش‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال ساخته شده و برای تجهیز آن نیز بیش از ۲۳ میلیارد ریال هزینه شده‌است.
همچنین طرح ساماندهی و بهسازی پارک ملت شهر سیه‌چشمه در نخستین روز از هفته دولت با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شهردار سیه‌چشمه در این آیین گفت: عملیات ساماندهی و بهسازی پارک شهر در مساحت سه هکتار با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال شامل عملیات آسفالت‌ریزی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع، یک‌هزار مترمربع جدول‌کشی، ۵۰۰ مترمربع بتن پلاک و خرید مبلمان و تجهیزات روشنایی انجام شده است.
مدیران دستگاه‌های اجرایی چالدران همچنین در نخستین روز  از هفته دولت، در مزار شهدای چالدران حاضر شده و با آرمان‌های والای شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
برنامه‌های هفته دولت از امروز آغاز شده و تا جمعه هفته جاری ادامه دارد.
۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.