امام جمعه خوی گفت: اسلام دین رحمت ،صلح و آشتی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به یاوه گویی های غربی ها و اروپائیان علیه دین مقدس اسلام و مسلمانان که آنان را خشونت طلب معرفی می کنند اظهار کرد: این انسانهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر در طول سالیان متمادی میلیون ها انسان را به کام مرگ فرستادند و هر روز دستشان آغشته به خون بی گناهان است در عین حال با دروغگویی آشکار دین اسلام را به عنوان دین خشونت معرفی می کنند.
وی با بیان اینکه  اسلام دین رحمت ،صلح و آشتی است تصریح کرد : در قرآن به عنوان کتاب رحمت دستور به صلح و آشتی شده است.
حجت الاسلام شکوری با تبریک روز عرفه در رابطه با فضائل و جایگاه عرفه اظهار کرد: رسول خدا(ص) فرمود:شب عرفه هر دعای خیری که انسان بکند، به اجابت می‌رسد و برای کسی که در شب عرفه اطاعت الهی را بکند و اعمال صالح انجام دهد، معادل صد و هفتاد سال اطاعت و عبادت است.
امام جمعه خوی با اشاره به شجاعت اهل بیت و برکات آن تصریح کرد : حضور در میدان های جنگ نظیر جنگ جمل ، صفین،نهروان و حماسه عاشورا و تحمل کردن تبعید ،زندان و شکنجه حاکمان مستبد در ادوار مختلف تاریخ از نمونه های عینی شجاعت و ایثار اهل بیت می باشد .
وی تبلیغ و ترویج معارف دینی در اوج خفقان ،مبارزه با جریان های فکری انحرافی و تربیت کردن شاگردان در رشته های مختلف علوم اسلامی و استقبال از شهادت در راه دین را از دیگر تلاش ها و شجاعت های اهل بیت عنوان کرد.
حجت الاسلام شکوری شهادت امام باقر(ع) ،حرکت کاروان حسینی از مکه به کوفه ،عید قربان و سالروز در گذشت مظلومانه ۴۰۰ نفر از حجاج ایرانی در منا را از مناسبت های این هفته اعلام کرد و گفت : ضرورت دارد در روز عید قربان شیعیان نیازمندان را مورد توجه قرار دهند و بخشی گوشت قربانی شان را به آنها اهدا کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.