مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: طی هفته گذشته بیش از 53 میلیون سهم و حق تقدم در بورس منطقه ای استان معامله شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جوادی در جمع خبرنگاران افزود: در هفته منتهی به 19 تیر سال جاری 53 میلیون و 361 هزار و 432 سهم و حق تقدم از شرکتهای بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از  268 میلیارد و 829 میلیون ریال در بورس منطقه ای استان معامله شد که 44درصد آن مربوط به خرید و مابقی آن فروش بوده است.

جوادی با بیان اینکه در طول هفته در تالار ارومیه 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از 311 شرکت را معامله کردند اظهارکرد: تالار اختصاصی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 18.5  درصد به خود اختصاص داد و همچنین در این هفته سهام شرکت صنایع خاک چینی ایران با 8.5 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرار داشته است.

مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی با بیان اینکه 119 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای استان صادر شده است بیان کرد: شاخص کل بازار بورس با 679 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 249 هزار و 622 واحد و شاخص کل بازار فرابورس نیز با 41 واحد افزایش نسبت به قبل به رقم 3 هزار و 254 واحد رسید.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.