دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه‌قضاییه آذربایجان‌غربی گفت: اولویت دستگاه قضایی خدمت حداکثری به عموم مردم در چارچوب قانون است و در این راه تفاوتی میان افراد وجود ندارد.

اکبر تایوغ  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه ضمن تشریح برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: بزرگداشت هفته قوه‌قضاییه هر سال از ابتدای تیر ماه به مدت 7 روز برگزار شده که امسال با توجه به تعدد و تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده، شروع برنامه‌ها از پنجشنبه 30 خرداد ماه است و به مدت 9 روز ادامه دارد.

وی افزود: شروع برنامه‌ها با برگزاری مراسم زیارت‌عاشورا با حضور کارکنان دادگستری و ادارات‌کل سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، پزشکی‌قانونی، اداره‌کل زندان‌ها و تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی بوده و همچنین حضور در محل گلزار شهدای در تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه‌قضاییه آذربایجان‌غربی گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با دفتر نماینده‌ ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در تمامی مصلاهای استان، سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته از تمامی مسئولان قضایی استان خواهند بود و در ارومیه سخنران پیش از خطبه، علی‌اکبر گروسی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی است.

وی افزود: لازم به ذکر است که سخنران پیش از خطبه نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه نیز حسین مجیدی، رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ارومیه خواهد بود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه‌قضاییه آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد:در طول سال به طور متوسط هر دو هفته یک‌بار جلسه ملاقات‌مردمی برای آن دسته از افرادی که به هر دلیل به آرای صادره از دادگاه‌های مختلف بدوی و تجدیدنظر معترض هستند.

تایوغ در پایان خاطرنشان کرد: اولویت دستگاه قضایی خدمت حداکثری به عموم مردم در چارچوب قانون است و در این راه تفاوتی میان افراد وجود ندارد و امید است با تدابیری که اتخاذ شده، عملکرد دستگاه قضایی به صورت هرچه بهتر در جامعه انعکاس یابد و در این خصوص هر روز یک برنامه تلویزیونی در خصوص ارائه عملکرد دستگاه قضایی به مدت 20 دقیقه از شبکه استانی پخش خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.