سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 45 واحد راکد و مشکل دار استان به چرخه تولید بازگردانده شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد دهقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی ها و پیگیری های انجام شده توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تا کنون موانع و مشکلات 45 واحد راکد و مشکل دار رفع و به چرخه تولید باز گردانده شدند.

وی همچنین افزود: در سال گذشته مبلغ 2 هزارو 62 میلیارد ریال تسهیلات برای 143 واحد توسط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت گردید.

دهقان در ادامه بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته جهت رفع موانع واحد های تولیدی صنعتی استان تعداد3 هزار و 535 موقعیت شغلی ایجاد و یا حفظ شد.

وی در خصوص اقدامات این کارگروه در 2 ماهه امسال عنوان کرد: در طول 2 ماهه اول امسال مبلغ 223 میلیارد ریال برای مرتفع ساختن مشکلات 9 واحد صنعتی تولیدی جهت حفظ یا ایجاد تعداد 164 موقعیت شغلی پرداخت گردید.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون در استان تعداد 2 هزار و 336 واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری 55 هزار و 413 میلیارد ریال و با ایجاد 59 هزار و 671 فرصت شغلی پایدار در حال فعالیت می باشند.

دهقان در خصوص طرحهای در دست اقدام استان نیز بیان کرد: تعداد یک هزار و 405 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری 111 هزار و 366 میلیارد ریال در حال اجرا هستند که با به بهره برداری رسیدن این طرحهای صنعتی برای 39 هزار و 133 نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.