علی اکبر گروسی روز پنجشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم آذربایجان غربی افزود: قرار است امسال 12 شعبه قضایی به پرونده های روزه خواری رسیدگی کنند که هنوز ورودی پرونده به این شعبات نداشته ایم.
وی اضافه کرد: این آمار نشان می دهد که برنامه ریزی های انجام شده برای پیشگیری از وقوع جرم در این حوزه به باز نشسته و نسبت به سال گذشته کاهش بسیار زیادی داشته ایم.
وی در ادامه با تاکید بر برخورد جدی با گرانفروشان بیان کرد: همه دستگاه های نظارتی باید در حوزه کنترل و نظارت بر بازار به صورت جدی پای کار بوده و با گران فروشان با جدیت برخورد کنند.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مردم خواستار مقابله شدید با اخلال گران اقتصادی هستند که در این راستا همواره پشتیبان مسوولان بوده اند.
مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف دستگاه قضا پیشگیری ازوقوع جرم است، افزود: با اقدامات مناسب، بازار گوشت و لبنیات کنترل و از وقوع ناهنجاری کاسته شده است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص ادامه اجرای طرح مهربان و برخوردهای قانونی با گرانی کالاهای اساسی بحث و تصمیمات لازم اخذ شد.
همزمان با ماه مبارک رمضان، تظاهر به روزه خواری از جمله مهمترین جرم هایی است که اتفاق می افتد و در ابتدای این ماه مبارک در سال جاری نیز اطلاعیه هایی در این خصوص منتشر شده است.
2093/8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.