خالد خضرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سبد کالایی شامل برنج، روغن و خرما است که از سوی یکی از خیران شهرستانی اهدا شده است.
وی بیان کرد: زندانیانی که محل سکونت خانوارهای آنها در سردشت قرار دارد با تشکیل پرونده و معرفی به نهادهای حمایتی از کمک های نقدی و غیرنقدی، پیگیری های قضایی پرونده ها، روانشناسی، مشاوره و مددکاری از خدمات این انجمن برخوردار باشند.
خضرنژاد در رابطه با پرداخت مستمری ماهیانه به خانوارهای تحت پوشش گفت: خانواده زندانیان به دلیل حضور نداشتن سرپرست خانوار با فشارهای اقتصادی، روحی و روانی خاصی روبرو هستند و باید مورد حمایت خیران قرار گیرند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سردشت با بیان اینکه خیران بازوان توانمند جامعه هستند و با حمایت ها و کمک های مادی آنان می توان در رفع بسیاری از مشکلات این خانوارها اقدام کرد، اضافه کرد: شهروندان با واریز وجوه در قالب زکات و صدقات به شماره حساب انجمن نزد بانک ملی 0106701650000 در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.
وی با اشاره به اینکه 200 خانوار در این شهرستان زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند، گفت: پیگیری امور قضایی، مراحل دادرسی، تقاضای تخفیف برای زندانیان واجد شرایط و دادن مستمری ماهیانه بخشی از خدمات این انجمن به زندانیان تحت پوشش و خانواده آنان است.
انجمن حمایت از زندانیان از سال 1385 در سردشت تاسیس شد و هم اکنون 200 خانوار را زیر پوشش خود دارد.
7562/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.