سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در آیین نواخته شدن زنگ مقاومت در مدرسه زینب کبری منطقه نازلوی ارومیه با بیان اینکه همه آحاد ملت و نیروهای مسلح در آزادسازی خرمشهر نقش ایفا کردند، افزود: آزادسازی خرمشهر بزرگترین پیروزی نیروهای مسلح بود.
وی تاریخ شکوهمند دفاع مقدس را سرمایه و گنج بی پایان دانست و گفت: باکری ها و امینی های این سرزمین، چراغ راه ملت ایران اسلامی و خطه آذربایجان غربی است.
وی اضافه کرد: امروز خرمشهرهای دیگری در پیش است و باید جوانان امروز همچون الگوهای خود راه انقلاب اسلامی را ادامه دهند.
سردار شهسواری گفت: تهدیدات و عملیات روانی آمریکا در اراده این ملت خللی وارد نخواهد کرد زیرا ملت ایران همواره با همدلی از معابر سخت انقلاب عبور کرده است.
به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه شهدای استان بعد از نواخته شدن زنگ مقاومت در نازلوی ارومیه، در مدرسه شهید احمدی این منطقه که محل تحصیل شهیدان مهدی و حمید باکری بوده است حضور یافتند.
در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان مدارک تحصیلی شهید مهدی و حمید باکری را تقدیم مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کرد.
به گزارش ایرنا روز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم ایران اسلامی است که برای پاسداشت این روز مراسم متعددی در سطح مدارس آذربایجان غربی به تبع مدارس کشور برگزار می شود.
آذربایجان غربی دارای پنج هزار مدرسه با 600 هزار دانش آموز است.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.