امیر رضاپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «محمدباقر پورباقر» یکی از این داوران است که رقابت بین تیم های ماشین سازی تبریز و پدیده شهر خودرو از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر ایران را امروز /پنجشنبه/ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به عنوان کمک داور اضافی اول قضاوت می کند.
وی افزود: همچنین «حمیدرضا کنعانی» دیگر داور میاندوآبی رقابت لیگ برتر بین تیم های نساجی مازندران و پیکان تهران را امروز در قائم شهر به عنوان کمک داور اول قضاوت خواهد کرد.
وی بیان کرد: «کنعانی» نماینده شایسته میاندوآبی به مدت 9 سال است که به عنوان کمک داور در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می کند و از افتخارات بزرگ داوری شهرستان و آذربایجان غربی محسوب می شود.
رضاپور گفت: همچنین «وحید خاور» از دیگر داوران شایسته میاندوآبی بازی بین تیم های فوتسال پاس تهران و اتحاد ورامین از سری مسابقات جام حذفی فوتسال کشور را فردا /جمعه/ در تهران قضاوت می کند.
به گزارش ایرنا میاندوآب دارای 10 تیم فوتبال در دسته یک، 10 تیم در دسته 2 شهرستانی، 2 تیم در مسابقات استانی و 15 تیم فوتسال است و 20 داور از این شهرستان در امر قضاوت فوتسال و فوتبال در رقابت های استانی و کشوری فعالیت دارند.
9871/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.