فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد که در تاریخ بی نظیر است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در دیدار با فرماندهان و ارتشیان تیپ 264 شهید عبدی ارتش سلماس اظهار کرد:  همه تلاش دشمن این است که فرهنگ غنی دفاع مقدس را با تبلیغات پوچ خود از ملت ایران دور کند اما ملت ایران اسلامی همیشه هوشیار بوده و اجازه یاوه گویی به آنان نمی دهد .

وی ادامه داد: دفاع مقدس فرصت خودباوری، عزت، اقتدار، امنیت، کرامت و بالندگی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است .

امیر سرتیپ دوم حاجیلو اظهار کرد: خدمات تیپ ٢٦٤ شهید عبدی سلماس نیز در دوران دفاع مقدس بسیار شایسته بود به طوری که این تیپ ممتاز با تقدیم شهید ، جانباز و آزاده نقش بی بدیلی در عملیات های مختلف ارتش ایفا نمود .

وی تصریح کرد: توکل به خدا، پیروی از ولایت فقیه، حضور مردم در صحنه و اقتدار نیروهای مسلح موجب شکست دشمنان در تمامی توطئه های خود علیه نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته شده است .

امیر سرتیپ دوم‌ حاجیلو بیان کرد: امروز بدخواهان ایران در خلوت خود به شکست از نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران اعتراف می کنند که افتخار بزرگی برای مردم و کشورمان است .

وی تصریح کرد: اکنون ایران امن‌ ترین کشور در غرب آسیا و خاورمیانه است و ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح اجازه تهدید به هیچ قدرتی را نمی‌ دهد .

فرمانده قرارگاه ارتش منطقه ای شمالغرب نزاجا کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه بر هیچ نقطه ای از جهان نیست و چشم طمع به هیچ کجا ندارد بلکه افزایش قدرت آن برای بازدارندگی است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.