«سجاد نیکنام» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر تکمیل و ادامه فرآیند فسادستیزی نماینده عالی دولت در آذربایجان غربی تاکید کرد و افزود: فسادستیزی در جامعه ای که افراد سودجو به گروه های سیاسی و نهادهای مختلف آن نفوذ کرده اند، هرگز با مبارزه یک یا چند مدیر دولتی پیش نخواهد رفت.
وی آذربایجان غربی را استانی محروم در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: این استان متاسفانه به علت سیاستگذاری غلط طی چند دهه اخیر از محرومیت های متعددی در عرصه های مختلف رنج می برد و به تبع آن این کاستی ها در میان مرزنشینان دوچندان می باشد.
وی با تاکید بر اینکه افراد صادق، مقتدر، دلسوز، پاکدست و آگاه باید در کنار مدیران فسادستیز قرار بگیرند، گفت: حضور آنان در کنار استاندار آذربایجان غربی می تواند روند فسادستیزی وی را تسریع کند.
وی افزود: مدیران فسادستیز نیز می توانند از ظرفیت احزاب و رسانه های دلسوز آذربایجان غربی به عنوان بازوان قدرتمند اصلاح جامعه استفاده کنند.
وی ادامه داد: بی شک اقدام هر مسوولی که در مسیر کاهش آلام مردم مظلوم این استان گام بردارد قابل ستایش است و خوشبختانه استاندار آذربایجان غربی نیز در راستای حمایت از مرزنشینان استان تلاش های ارزشمندی داشته اند.
این فعال سیاسی افزود: حزب مردم سالاری آذربایجان غربی به عنوان یک تشکل اصلاح طلب برای همراهی متعهدانه استاندار آذربایجان غربی آماده است تا شاید بتواند سهمی هرچند کوچک در کاستن از آلام مردم مظلوم استان داشته باشد.
به گزارش ایرنا در یک سال گذشته با مدیریت استاندار آذربایجان غربی زمینه مبارزه با فساد در تخصیص سوخت مرزنشینان استان فراهم شد و میلیاردها تومان از عواید این امر به مرزنشینان اختصاص یافت.
حزب مردم سالاری آذربایجان غربی از احزاب فعال اصلاح طلب و با سابقه در این استان به شمار می رود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.