به گزارش ایرنا «پیمان آرامون» روز سه شنبه در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی گفت: آشنایی کارشناسان با ضوابط مناسب سازی معابر شهری برای تسهیل تردد معلولان و افراد سالخورده از اولویت های دوره های آموزش فنی است.
وی ادامه داد: مدیران استانی برای اجرای اصولی این ضوابط اهتمام جدی داشته باشند زیرا تعاملات اجتماعی معلولان و سالخوردگان منوط به مناسب سازی معابر است.
وی بیان کرد: درآیین نامه های موجود در طراحی ساختمان ها، معابر و راه ها بر استانداردهای طراحی و احداث تاکید شده است و باید توسط مدیران و مهندسان ناظر این موارد مورد توجه باشد.
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: روند اجرایی برنامه های پیش بینی شده عمرانی نیز باید با نظارت دقیق مسوولان امر با جدیت پیگیری شود.
وی بیان کرد: در مباحث ساخت و ساز نظارت بر مراحل طراحی و ساخت طرح ها باید به صورت دقیق باشد.
آرامون گفت: دستگاه های اجرایی در انتخاب پیمانکار از تشریفات پرهیز کنند مگر در موارد استثنایی که باید این امر نیز به تایید شورای فنی استان برسد.
وی در خصوص طرح های عمرانی سردشت نیز گفت: این طرح ها به درستی بررسی شود و برخی طرح ها که با مشکل روبرو هستند باید مورد توجه قرار گیرند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه گروه نظارت شواری فنی استان گزارشی از وضعیت احداث 10 پروژه عمرانی و خدماتی در دست ساخت در سردشت ارائه کرد.
همچنین در ادامه این جلسه گروه نظارت شورای فنی در خصوص اختلاف پیمانکاران با دستگاه های اجرایی توضیحاتی ارائه کرد.
9918/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.