معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: هرگونه افزایش در قیمت مرغ درماه رمضان غیر قانونی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمودی در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد افزود: قیمت فعلی مرغ در بازار ۱۱ هزارو۳۰۰ تومان است و هرگونه افزایش قیمت در ماه رمضان غیر قانونی است.
محمودی درخصوص میوه شب عید خاطر نشان کرد: میزان ۲هزار تن پرتقال و هزار و ۱۴تن سیب در طول عید نوروز۹۸ در ۶۰ واحد صنفی توزیع شد.
وی درخصوص اهم اقدامات و بازرسی های صورت گرفته در طرح نوروزی ۹۸ که از بهمن ۹۷ شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت بیان کرد: در این مدت ۴۸هزار و ۵۹۸ مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی در سطح استان انجام شد که تعداد۳هزار و ۵۶۴مورد تشکیل پرونده شد.
محمودی ادامه داد: عمده بازرسی های انجام شده از کالاهایی همچون کیف و کفش ،نان و مواد پروتئینی بود.
معاون بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: ۱۱۱هزارو ۲۸۶واحد صنفی و غیر صنفی با ۸۵نفر نیروی بازرسی در استان فعال هستند.
وی بااشاره به اینکه از هر واحد صنفی به طور متوسط یک بار در سال بازرسی می شود افزود: برای جبران کمبود نیروی بازرسی بابرنامه ریزی های انجام شده تصمیم گرفته شده بازرسی های اولیه از انبارها، سردخانه ها و واحد های مرکزی استان صورت گیرد.
محمودی گفت: از لحاظ کیفی یابی واحد های صنفی و غیر صنفی در سال گذشته ارومیه رتبه اول و پیرانشهر ومهاباد به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.