فرمانده تیپ ۲۶۴ متحرک هجومی شهیدعلی عبدی ارتش در سلماس با اعلام آمادگی کامل نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی گفت: ارتش ایران نمادی از اقتدار ملی و ولایتمداری است.

سرهنگ محرم صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با تبریک روز ارتش به فرماندهی معظم کل قوا و مردم عزتمند ایران اسلامی با بیان اینکه29 فروردین یادآور آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی است تصریح کرد: فرزندان ارتشی برای دفاع از عزت اسلامی و غرور ایرانی آماده جانفشانی اند و پاسخ هر گونه تعرض و دخالت دشمن را قاطعانه خواهند داد.

 

وی اظهار کرد: نیروهای ارتش با معنویت، دینداری و توکل به امدادهای خداوندی و برخورداری از عزم، اراده، بصیرت، ولایتمداری، تلاشی خستگی ناپذیر در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوان توانمند نظامی انقلاب انجام می دهند.

فرمانده تیپ پیاده 264 شهید علی عبدی سلماس با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته ارتش در شهرستان های سلماس و خوی بیان کرد: علاوه بر رژه باصلابت نیروهای مسلح درشهرستانهای خوی وسلماس، درطول هفته بیش از 20 برنامه فرهنگی و ورزشی در شهرستانهای سلماس و خوی برگزار می شود.

سرهنگ صادقی با اشاره به اهم برنامه های گرامیداشت هفته ارتش در شهرستان های سلماس و خوی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه بزرگ نظامی با 24 غرفه در محل پارک شهید چمران، همایش بزرگ کوهپیمایی و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های اجرایی هفته ارتش در سلماس و خوی خواهد بود . 

وی با تجلیل از یاد و خاطره شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع گفت: بزرگداشت یاد و نام شهداء ، تجلیل از خانواده های معظم شهداء، جانبازان و آزادگان از برنامه هایی است که به مناسبت هفته ارتش در این شهرستان ها برگزار خواهد شد.

فرمانده تیپ  ۲۶۴ متحرک هجومی شهیدعلی عبدی ارتش در سلماس خاطرنشان کرد: با برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه های یکبار دیگر اعلام خواهیم کرددررکاب مولاومقتدای خود اجازه تعرض به اجانب ودشمنان این اب وخاک نخواهیم داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.