رسول بخشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: 350 میلیون ریال از این میزان کمک ها نقدی و مابقی نیز در قالب بسته های مواد غذایی، آب آشامیدنی، فرش، موکت و پتو، البسه و سایر لوازم ضروری است.
وی بیان کرد: هم اکنون یک پایگاه ثابت در سطح شهر میاندوآب و پنج مرکز نیکوکاری در مساجد این شهرستان اقدام به جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان می کنند.
وی افزود: کمک های غیرنقدی فردا /سه شنبه/ در قالب یک کامیون به مناطق سیل زده ارسال و کمک های نقدی نیز به حساب متمرکز استان های درگیر با سیل واریز می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با قدردانی از مردم نیکوکار و نیک اندیش این شهرستان گفت: مردم این شهرستان می توانند برای کمک به سیل زدگان کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری و پایگاه جمع آوری کمک های مردمی مستقر در ابتدای خیابان طالقانی جنوبی این شهر اهدا کنند.
به گزارش ایرنا با وقوع سیل در روزهای گذشته در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری وارد شد و در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
میاندوآب پرجمعیت ترین شهرستان در جنوب آذربایجان غربی است.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.