به گزارش ایرنا، نادر قاضی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امروز ماهیت پلید استکبار برای جهانیان روشن است، افزود: برخلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن که همواره حامی گروه‌های افراطی‌ در منطقه غرب آسیا بوده‌اند، سپاه در خط مقدم مقابله با تروریسم قرار دارد.
وی اضافه کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با گروه‌های تروریستی مورد تحریم شورای امنیت نظیر القاعده، داعش، النصره و سایر گروه های تروریستی در منطقه توسط مردم و دولت‌های آسیب‌دیده همواره مورد توجه و تقدیر بوده است.
وی سپاه پاسداران را مجموعه ای از نیروهای مردمی و حامی همه مظلومان و ملت های ستم دیده توصیف و بیان کرد: عملکرد سپاه گواه این رویکرد است بطوری که یک تنه و مقتدرانه مقابل تروریست های تکفیری و جنایتکار ایستاد و پوزه آنان را به خاک ذلت مالید.
قاضی پور اظهار داشت: دشمنان فکر می‌ کنند با تروریست نامیدن سپاه و تحریم این مجموعه همه ‌چیز به نفع آنان حل می‌ شود، اما نمی ‌دانند این سیاست‌ ها تاثیری در صلابت جمهوری اسلامی ندارد و ارتشی‌ها و اقشار مختلف مردم لباس پاسداری می پوشند تا بگویند این ملت پاسدار و حامی سپاه است.
به گزارش ایرنا رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته گذشته (19 فروردین) با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.