حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سربازان ولایت و تحت امر ولی امر مسلمین همچنان با قدرت رو به جلو گام بر می دارند.
وی با اشاره به اظهارات ایادی اسکتبار جهانی در سال گذشته مبنی بر اینکه «جشن کریسمس را در تهران برگزار خواهند کرد»، اظهار داشت: برخلاف تصور دشمنان انقلاب اسلامی ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه‌ هر چه ‌تمام‌ تر برگزار کردند و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته بار دیگر دشمنان را مایوس کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان در طول چهل سال گذشته با هر کید و مکری به دنبال فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ولی به حول قوه الهی تاکنون در تمامی توطئه های خود ناکام مانده‌ اند، ادامه داد: دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کینه‌های عمیقی بر دل دارند چون با حضور سربازان ولایت همه توطئه‌های استکبار در منطقه خنثی شده است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به راه‌اندازی گروهک تروریستی داعش توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: علت دشمنی استکبار با ایران این است که جمهوری اسلامی از آرمان‌های خود تاکنون دست برنداشته و توطئه‌های دشمن را در منطقه خنثی کرده است.
حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه سپاه برخاسته از دل ملت است و یکایک مردم ایران عشق به این نیروی ولایی و ارزشی را در دل خود جای داده‌اند، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه شهیدان بزرگوار انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ادامه خواهد داد.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است واین ادعای واهی موجی از اعتراض های مردم و مسوولان ایران و حتی کشورهای منطقه را در پی داشت.
3072/6009
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.