ناصر خدادادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نام این پنج بازیکن در لیست 24 نفری «بهروز عطایی» سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دیده می شود.
وی بیان کرد: این اردو از تاریخ 24 فروردین ماه جاری در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و بازیکنان دعوت شده یک روز قبل از آغاز اردو خود را به «اکبر محمدی» سرپرست تیم جوانان معرفی کنند.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال، امیرمحمدفلاحت خواه، امیرحسین صابری، محمدحسین راستی، فاروق گوگجلی، محمد جعفری، محمدرضا حضرت پور، موسی سخاوی، حسین سلیمان اهری، امیرحسین توخته، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، مهدی جعفروند، علی زارع، پوریا یلی، علی طبری، علیرضا شاه علی، امیرحسین ناوی، مرتضی شریفی، محمدرضا بیک، عرفان غلامی پور، مصطفی نجفی، احسان دانش دوست، محمدرضا مشهدی و امیرحسین اسفندیار 24 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال برای والیبالیست های ارومیه ای پرفروغ خواهد بود، ادامه داد: سهم والیبال این شهر هفت بازیکن در ترکیب تیم ملی بزرگسالان، پنج بازیکن در تیم ملی نوجوانان و یک بازیکن در تیم ملی بانوان است.
سرپرست هیات والیبال آذربایجان غربی میزبانی ارومیه در سه دیدار از هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2109 والیبال را از مهمترین رویدادهای ورزشی استان در خرداد سال جاری اعلام کرد و گفت: این رقابت ها از 24 تا 26 خرداد با حضور تیم‌های ملی ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی 2019 جهان آماده می کند و بر اساس برنامه ریزی اعلام شده پنج مرحله اردو در برنامه این تیم پیش بینی شده است.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است که یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت پنج کاپیتان ارومیه ای از دهه های 40 تا 90 هستند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.