امیر یدبیضا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی راهداران در محورهای مواصلاتی این شهرستان از جمله محور تکاب - شاهین دژ و تکاب - بیجار مستقر شده و به طور مستمر و بی وقفه جاده ها را برف روبی می کنند.
وی بیان کرد: از 28 اسفند ماه گذشته تا امروز /دوشنبه/ پنجم فروردین ماه 1398 جاده های منتهی به تکاب از سمت بیجار، شاهین دژ و دیواندره در چند نوبت حتی شبانه برف روبی شده و مسافران نوروزی توسط راهداران امداد رسانی شدند.
وی اظهار داشت: راهداران تکاب به مسافران نوروزی خدمات مطلوب جاده ای ارائه کرده و برای سفر ایمن و بدون خطر برای گردشگران، سلامت جاده ها را با برف روبی به موقع و سریع تامین کردند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب ادامه داد: با تلاش و فعالیت شبانه روزی راهداران از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون هیچ حادثه جاده ای در این شهرستان با وجود لغزنده و برفی بودن جاده ها رخ نداده است.
یدبیضا با قدردانی از همکاری رانندگان با راهداران در بازگشایی جاده های تکاب گفت: مسافران نوروزی که در چند روز آینده قصد عزیمت یا خروج از این شهرستان را دارند، پیش از آغاز سفر خود از وضعیت جاده ها اطلاع یافته و در صورت بارش برف و کولاک به هشدارهای راهداری و پلیس راه توجه کنند.
وی افزود: رانندگان و مسافران نوروزی برای جلوگیری از گرفتار شدن در کولاک محورهای مواصلاتی تکاب و پیشگیری از حوادث جاده ای تا پایان هفته از تردد شبانه در جاده های این شهرستان خودداری کرده و هنگام تردد در محورها نیز با احتیاط و سرعت مطمئن حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی قوی که از روز گذشته از غرب وارد کشور شده است در بیشتر مناطق آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.