طهماسب غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند سال جاری اظهار داشت: از اجرای آغاز این طرح واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب 497 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 87 مورد بازدید از اماکن عمومی و 32 مورد بازدید از اماکن بین راهی انجام داده است.
وی افزود: در این زمینه 114 مرکز و اماکن متخلف به مراکز قضایی و دادگاه معرفی و 15 واحد متخلف و 2 واحد بین راهی متخلف پلمب شده است.
رییس مرکز بهداشت میاندوآب بیان کرد: همچنین در این ارتباط یکهزار و 546 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی نیز کشف و معدوم شده است.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح، 137 مورد بازدید از بازارهای دواب و بازارهای روز انجام گرفته است.
غفاری بیان کرد: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی به بهداشت اماکن و مراکز تهیه مواد غذایی، بهداشت آب، پایانه های مسافربری، اماکن متبرکه و مساجد، سرویس‌های بهداشتی عمومی، استخرها و مراکز عرضه، نمایشگاه‌ های بهاره و نمونه‌برداری آب و مواد غذایی، جایگاه‌ های سوخت، هتل‌ها و رستوران ها نظارت می شود.
به گزارش ایرنا، واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از اول اسفند تا 20 اسفند سال جاری یکهزار و 235 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی 216 مورد، اماکن بین راهی 24 مورد بازدید کرده بود که 215 مرکز متخلف و 117 اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی و 10 مرکز متخلف نیز پلمب شد و 2 هزار و 54 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شد.
9871/3020/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.