حسن عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع گوشت های توزیع شده در این شهرستان بیش از 60 تن قرمز گرم و منجمد، 20 تن گوشت سفید منجمد و بیش از 21 تن مرغ کشتار روز بوده است.
وی همچنین از توزیع 10 تن گوشت قرمز و گرم طی روزهای آینده در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا و برای تنظیم بازار، 163 تن برنج تایلندی درجه یک و 2 جذب و توزیع شده است.
وی در خصوص میوه شب عید نیز بیان کرد: 17 تن سیب و 42 تن پرتقال در این شهرستان ذخیره شده که به ترتیب با قیمت های 60 هزار ریال و 40 هزار ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار این شهرستان توزیع میوه به صورت چادری در پنج نقطه شهر بوکان از جمله فلکه آزادگان، کلتپه، فرمانداری، فنی و حرفه ای و منطقه امیر آباد توزیع می شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: همچنین از زمان شروع نوسانات قیمت در بازار تاکنون بیش از 115 تن شکر و سه تن روغن جهت تنظیم بازار در این شهرستان توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا طی چند ماه اخیر با افزایش قیمت اقلام مختلف مورد نیاز مردم، نگرانی هایی در خصوص بازار شب عید و احتمال سودجویی برخی افراد به وجود آمد و مسوولان تمام توان خود را برای رفع این نگرانی ها به کار گرفتند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.