رسول جلیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزایش این مقدار جوجه ریزی در دیماه امسال باعث افزایش تولید گوشت مرغ از 6 هزار و 400 تُن به 9 هزار و 800 تُن در استان خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در روزهای پایانی سال و ایام نوروز امسال هیچ گونه کمبود و محدودیت در توزیع مواد پروتئینی در این استان وجود نخواهد داشت.
جلیلی اضافه کرد: با افزایش تولید گوشت مرغ در استان سعی می کنیم تا پنج تا 10 هزار ریال قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ را نسبت به قیمت سایر استان های مجاور کاهش دهیم.
وی به میزان و حجم مرغ منجمد توزیع شده در استان از ابتدای سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام از ابتدای سال جاری یکهزار و 695 تن مرغ منجمد توزیع کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: از ابتدای سال جاری 151 تن گوشت گوسفندی گرم و 32 تن گوشت گوسفندی منجمد و یکهزار تن گوشت منجمد گاوی در سطح استان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی یکی از استان های دارای زنجیره تولید گوشت مرغ بوده و بهره برداران این بخش با مدیریت 750 واحد مرغداری مشغول فعالیت در این زمینه است.
9903/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.