قادر درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار 'عیدی برای همه' برگزار می شود، اظهار داشت: کارکنان این نهاد فعالیت های خود را در قالب دیدار با خیرین شهرستان آغاز کرده و مردم را برای این امر مهم در روزهای آینده تشویق می کنند.
وی ادامه داد: این جشن روز چهارشنبه 15 اسفند ماه امسال در مدارس و مراکز آموزشی این شهرستان توسط مرکز نیکوکاری پیوند مدارس برگزار و در آن هدایای دانش آموزان به خانواده های نیازمند در قالب پاکت های توزیع شده، جمع آوری می شود.
درویشی اضافه کرد: روز پنجشنبه 16 اسفند نیز 2 پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار شهری در نقاط مختلف شهر بوکان مستقر و هدایای مردم نیکوکار این شهرستان را جمع آوری می کنند تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار دهند.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: روز جمعه 17 اسفند نیز پایگاه های کمیته امداد در پنج مسجد این شهرستان مستقر می شوند تا هدایای نمازگزاران را جمع آوری کنند.
درویشی میزان کمک های جمع آوری شده این شهرستان در جشن نیکوکاری سال گذشته را پنج میلیارد و 170 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: امسال پیش بینی می شود میزان مشارکت های مردمی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال با مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.
در بوکان پنج هزار و 88 خانوار با جمعیت 10 هزار و 23 نفر تحت حمایت این نهاد هستند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1129146
  • منبع: irna.ir
  • نسخه چاپی
  • نظرات
    1
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • نسرین سور

    موسسه خیریه بوکان کمک میخوام

    پاسخ