امام جمعه شهرستان شوط گفت: تا یک هفته مشکل سه راهی شوط حل شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان شوط صبح امروز در حاشیه بازدید از سه راهی ورودی این شهرستان ضمن انتقاد از میزان تصادفات بدلیل مناسب نبودن وضعیت جاده و نصب علایم، خطاب به مسئولان شهرستان گفت: یک هفته فرصت می دهم تکلیف سه راهی شهرستان شوط را مشخص کنید.

وی با تاکید براینکه شهر ما غریب واقع شده است افزود: این شهر نه یک المان خاصی دارد و نه یک تابلویی، که مشکل سه راهی شوط هم به ان اضافه شده است.

امام جمعه شوط در ادامه گفت: ما باید تا کی منتظر بمانیم که یک بودجه ای مطرح کنند تا روگذر احداث بکنیم، هر روز هم در سه راهی شوط سانحه تصادف رخ دهد.

حجت الاسلام جباری گفت: شهرستان شوط به یک دهستان تبدیل شده، چرا باید قره کلیسا در سه راهی شوط تابلو داشته باشد ولی شهرستان شوط خود از نصب تابلو شهر و المانهای آن بی بهره باشد.

وی در خطاب به عوامل پلیس راه گفت: وظیفه شماست از تخلف جلوگیری بکنید ولی گناه مردم شهرستان شوط چیست که باید چند صد هزار تومان در ماه بابت جریمه آن هم در سه راهی شوط پرداخت بکنند.

به گزارش ایسنا؛ روزانه تصادفات وحشتناک با مجروحان و فوتی ها در محور ماکو به شوط در سه‌راهی شوط رخ می‌دهد که لزوم بهسازی جاده و احداث گاردریل مقاوم در این محور بیش از پیش احساس می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.