هیرش وقاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم در سومین و آخرین دیدار از رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل تیم مدرن مشهد با نتیجه سه بر 2 مغلوب شد اما با کسب یک امتیاز از این بازی و در مجموع با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی این رقابت ها شد.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم های باریج اسانس کاشان و هیات والیبال مهاباد به ترتیب با 9 و چهار امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم از گروه دوم به جمع چهار تیم نهایی راه یافتند.
وقاری اضافه کرد: در گروه اول این رقابت ها نیز تیم های اکسون تهران و شهرداری قزوین به مرحله نهایی صعود کرده اند.
رییس هیات والیبال مهاباد اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور چهار تیم هیات والیبال مهاباد، شهرداری قزوین، اکسن تهران و باریج اسانس کاشان برگزار می شود و از بین آنها سه تیم به لیگ برتر والیبال بانوان کشور صعود خواهد کرد.
وقاری یادآور شد: در اولین دیدار این مرحله فردا هیات والیبال مهاباد به مصاف شهرداری قزوین خواهد رفت.
به گزارش ایرنا مرحله نهایی مسابقات والیبال دسته اول بانوان کشور در 2 گروه «الف» شامل تیم های اکسون تهران، وارنای گیلان، شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین و «ب» شامل باریچ اسانس کاشان، نفت آغاجاری، مدرن مشهد و درخشان مهاباد به میزبانی قزوین برگزار شد.
در پایان این رقابت ها 2 تیم اول و دوم هرگروه به صورت ضربدری با هم رقابت می کنند و در نهایت سه تیم برتر به مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان صعود خواهد کرد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.