مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن وحدت اسکو در آذربایجان شرقی و با شرکت بیش از 250 کاراته کا از سراسر کشور برگزار شد.
احمد عزیزوند افزود: در این رقابت ها تیم «چاراویماق» آذربایجان شرقی عنوان نخست و تیم های تبریز و بناب به طور مشترک سوم شدند.
وی اضافه کرد: در بخش کاتای انفرادی در رده سنی خردسالان فاطمه لطفی کاراته کای میاندوآبی مدال طلا و نهال امیدی مدال نقره را کسب کردند.
وی گفت: در بخش کومیته انفرادی نیز دختران در رده سنی خردسالان از میاندوآب فاطمه عمید مدال طلا، فاطمه لطفی مدال نقره و مائده زینالی و رزناز پیغامی به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.
عزیزوند ادامه داد: در بخش کومیته انفرادی در رده سنی نونهالان نیز عسل رجبی، زینب عظیمیان، اسما پهلوانی و آیلین احمدنژاد مدال طلا را کسب کردند و فاطمه احمدنژاد نیز مدال نقره را در این بخش به خود اختصاص داد.
وی اظهار داشت: در بخش نوجوانان نیز رکسانا باباییان به مدال نقره بخش کومیته انفرادی و شقایق جعفرزاده نیز در رشته کاتای انفرادی به مدال نقره رسید. عزیزوند افزود: در رشته کومیته و کاتای انفرادی و در رده سنی جوانان نیز نگین احمدنژاد یک مدال طلا و یک برنز کسب کرد.
به گزارش ایرنا، میاندوآب قطب رشته های رزمی به ویژه کاراته آذربایجان غربی به شمار می رود.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.