حجت بی درفش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ با حضور 300 ورزشکار از سراسر ایران و کشور جمهوری آذربایجان طی روزهای 25 و 26 بهمن ماه جاری به میزبانی شهرستان آستارا در استان گیلان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سطح فنی مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود، بیان کرد: تیم کیک بوکسینگ آذربایجان غربی با حضور هشت ورزشکار به مربیگری مهدی شادمان در این پیکارها شرکت داشت.
وی ادامه داد: حجت جوادی از ارومیه در وزن منفی 54 کیلوگرم، محمد علی خانی از ارومیه در منفی 70 کیلوگرم، محمدرضا مشتاق از سلماس در منفی 65 کیلوگرم و محسن محمدی از سلماس در منفی 70 کیلوگرم چهار برنده مدال طلا در رده سنی جوانان لقب گرفتند.
سرپرست تیم کیک بوکسینگ آذربایجان غربی گفت: علیرضا مطلبی در منفی 70 کیلوگرم و سعید پورابوالحسن در منفی 60 کیلوگرم هر 2 از سلماس هر کدام با کسب یک مدال نقره در بخش جوانان بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات جای گرفتند.
به گزارش ایرنا طی هفته گذشته نیز علی قلی زاده رزمی کار جوان استان مدال طلا و کمربند طلایی مسابقات بین المللی «الیت کیک بوکسینگ» جام فجر به میزبانی شهرستان لاهیجان را کسب کرد.
اوایل بهمن ماه امسال نیز رزمی کاران استان 6 مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی گراپلینگ کیک بوکسینگ کشور به میزبانی تهران بر گردن آویختند.
هیات ورزش های رزمی آذربایجان غربی با بیش از سه هزار ورزشکار بیمه شده 34 سبک رزمی را تحت پوشش دارد.
خرداد ماه سال 1394 دومین دوره رقابت های بین المللی ستارگان جهان در رشته کیک بوکسینگ با حضور قهرمانانی از هشت کشور جهان به میزبانی ارومیه برگزار و موجب کسب چهار مدال طلا برای آذربایجان غربی و راهیابی رزمی کاران استان به اردوهای مختلف تیم های ملی شد.
بهرام رجب زاده یکی از رزمی کاران ملی پوش استان در رشته کیک بوکسینگ است که موفق به کسب مدال طلا در رقابتهای جهانی 2015 ایتالیا شد.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.