نادر مدنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 40 ایروبیک کار از شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس و شوط به میزبانی خانه ژیمناستیک خوی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد، گفت: در بخش تیمی خوی با امتیاز 104.50 نایب قهرمان شد و تیم سلماس با امتیاز 101.30 به مقام سوم دست یافت.
وی بیان کرد: در بخش انفرادی نونهالان امیرحسین گنجی از ارومیه و در هر 2 بخش سه نفره و پنج نفره نونهالان نیز تیم های ارومیه بر سکوی نخست ایستادند.
رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: در بخش انفرادی نوجوانان علی حسین آذر از ارومیه قهرمان شد و در سه نفره و پنج نفره تیمی نیز هر 2 جام طلایی نصیب تیم ارومیه شد.
مدنی افزود: در انفرادی جوانان نیز میلاد عمرزاده از سلماس بر سکوی قهرمانی ایستاد و در سه نفره تیم خوی اول شد.
وی برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی «ژیمناستیک برای همه» به میزبانی ارومیه /23 تا 25 بهمن ماه جاری/ با حضور هفت ورزشکار و یک مربی بومی در خانه تخصصی این شهر را موفقیتی دیگر در توسعه این رشته مادر بر شمرد.
به گزارش ایرنا طی 2 سال اخیر 22 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوهای متعدد تیم ملی دعوت شده اند.
علی خلیلی، امیرحسین صمدی، جواد پاشایی، علی حسینی آذر در رده های سنی مختلف با مربیگری محمد خلیلی به مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک به میزبانی کشور پرتغال اعزام شدند.
احد محمدی، ساسان عباسی، آرش امیر ابراهیمی، یوسف رضایی، روح الله جنتی فر و محمد حسین منافی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آکروژیم هستند.
همچنین در رشته ترامپولین چهار ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند، هفته گذشته رضا قوچاق مدال برنز بخش سرعت رقابت های لیگ پارکور کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت و به اردو دعوت شد.
امسال تیم خانه ژیمناستیک ارومیه مقام نخست مجموع تیمی 2 نفره و چهار نفره لیگ آکروژیم کشور را از آن خود کرد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.