معصومه حبیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله مقدماتی این رقابت ها از صبح امروز در چهار گروه چهار و پنج تیمی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه روزانه هشت بازی در مرحله مقدماتی به انجام می رسد، ادامه داد: پس از سه روز رقابت در این مرحله، هشت تیم برتر /از هر گروه 2 تیم/ به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند تا چهره تیم های راه یافته به دیدارهای نهایی مشخص شود.
وی بیان کرد: بر اساس گروه ‌بندی تعیین شده در گروه یک تیم‌های سمنان، زنجان، صداوسیمای تهران و اردبیل، در گروه 2 تیم‌های خراسان جنوبی، گیلان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، در گروه سه آذربایجان‌غربی، خراسان شمالی، کرمان، آذربایجان‌شرقی و خراسان رضوی و در گروه چهار تیم‌های گلستان، یزد، صنعتی شریف تهران و علوم پزشکی تهران به مصاف هم می روند.
نایب رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بازی ها به صورت سه گیمی برگزار می شود، گفت: صبح امروز در نخستین دیدار این مسابقات تیم سمنان 2 بر یک زنجان را شکست داد.
حبیبی افزود: تیم والیبال بانوان آذربایجان غربی با هدایت «روح انگیز ترابی» در نخستین دیدار امروز خود به مصاف خراسان رضوی می رود.
به گزارش ایرنا آیین افتتاحیه این مسابقات عصر امروز در سالن محل برگزاری مسابقات برگزار می شود.
این مسابقات تا 29 بهمن ماه جاری ادامه می یابد و پس از آن نیز رقابت های کارمندان مردان کشور از یکم تا هفتم اسفند ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
امسال معصومه اسماعیلی و اسما سعیدی 2 والیبالیست ارومیه ای حاضر در عضویت تیم ملی بانوان هستند که برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.