امام جمعه میاندوآب گفت: حضور مردم در 22 بهمن امسال باشکوهتر از سالهای قبل خواهد بود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب بابیان اینکه ۲۲ بهمن‌نماد اقتدار ملی کشور است گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن را معجزه الهی،روز پیروزی حق بر باطل و یوم الله نامیده است  و مقام معظم رهبری 22 بهمن را روز اقتدار ملت ایران و روز حضور مردم می داند.
امام جمعه میاندوآب گفت: برای برهم زدن نقشه های های دشمن، برای دادن پاسخ دندان شکن به هجوم اقتصادی دشمنان بمنظور حفظ وحدت چهل ساله ملت و برای اعلام پایبندی به مردم سالاری دینی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشیم.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: برای اعلام ورود به دهه پنجم انقلاب و برای اینکه نسل چهارم انقلاب با آرمان های انقلاب آشنا شوند و مهمتر از همه برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار"آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی "باید در 22 بهمن حضور داشته باشیم.
وی با بیان اینکه وجود کمبود ها و بیکاری در کشور را منکر نیستیم افزود:اما باید با مدیریت جهادی رو به رشد حرکت کنیم.
امام جمعه میاندوآب گفت: تنها دلیل دشمنی آمریکا با ایران وجود حکومت اسلامی و ولی فقیه در این کشور است نه بحث موشک و سوریه و لبنان و کشورهای دیگر و تا زمانی که این حکومت اسلامی پایدار است آمریکا به دشمنی اش با ایران ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: باید از اتحاد و انسجام ادارت میاندوآب تجلیل کرد که با مساعدت و جمع آموری مبلغی در حدود 600 میلیون ریال موجب شدند پس از سال ها میدان قدس تا میدان انقلاب و قسمتی از خیابان های منشعب به سیستم صوتی دائمی مجهز شوند و در راهپیمایی ها بکار گرفته شود و این کارها برای شهر ماندگار خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.