اقصی نخشی پور عصر روز جمعه در نشست با جمعی از بانوان کارآفرین و فرهیخته سردشت که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: مباحث مربوط به بانوان به عنوان نیمی از بدنه جامعه قابل تامل است و باید برنامه ریزی خوبی برای توانمندی آنان انجام گیرد.
وی با بیان نقش مهم بانوان در دوران سازندگی کشور اظهار داشت: در طول انقلاب به ویژه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بانوان هم در خط مقدم جبهه و‌ هم پشت جبهه تلاش قابل تحسینی از خود به نمایش گذاشتند.
نخشی پور بیان کرد: با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که استکبار علیه ما به راه انداخته است، بی شک بانوان نقش محوری در مقابله با اینگونه تهاجم ها دارند و باید در امر تربیت و پرورش فرزندان آینده کشور و ر‌عایت عفاف و حجاب بیش از پیش اهتمام ورزند.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: چون زنان محور اصلی خانواده هستند می توانند با پرهیز از اسراف و ایجاد قناعت از سرمایه خانواده حفاظت و حراست کنند.
در ادامه این نشست هر یک از بانوان به بیان نظرات خود پرداخته و در خصوص مسایل مربوط به این قشر از جامعه از جمله بیمه کردن بانوان کارآفرین، ارایه پشتوانه مادی به بانوان کارآفرین، برپایی نمایشگاه های دایمی از صنایع دستی و تولیدات بانوان شهرستان در مرز کیله با همکاری طرف عراقی مطالبی را مطرح کردند.
به گزارش ایرنا، سردشت از جمله شهرهایی است که زنان با فراگیری آموزش های عالی در دانشگاه های معتبر کشور در بخش های مختلف اداری و اجتماعی در حال فعالیت هستند اما تاکنون هیچیک از آنها در پست های مدیریتی ادارات ظاهر نشده اند.
2 عضو شورای پنج نفره شهر سردشت از بانوان هستند.
سردشت بیش از 120 هزار نفر جمعیت دارد.
7562/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.