محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح طرح گازرسانی به 23 روستای پیرانشهر افزود: در دهه فجر امسال بیش از 27 هزار و 500 میلیارد ریال طرح در استان افتتاح خواهد شد که این تعداد در شهرستان های مختلف پراکنده شده است تا همه مردم از برکات آن بهره مند شوند.
وی از افتتاح و کلنگ زنی 780 میلیارد ریال طرح طی دهه فجر در شهرستان پیرانشهر اظهار امیدواری کرد که با اجرای این پروژه ها و همچنین پروژه های مهمی که در هفته دولت در شهرستان پیرانشهر کلنگ زنی شد، از جمله بزرگراه نقده - پیرانشهر - تمرچین، شاهد توسعه شهرستان پیرانشهر باشیم.
وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی در راستای توسعه آذربایجان غربی اضافه کرد: پیش از انقلاب هیچ شهر و روستای استان دارای گاز شهری نبود ولی به برکت انقلاب اسلامی ایران اکنون تمامی شهرها و یکهزار و 86 روستای استان از نعمت گاز شهری برخوردار است.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: پیش از انقلاب، راه آسفالته روستایی در استان نداشتیم درحالیکه اکنون نزدیک به پنج هزار کیلومتر راه روستایی آسفالته در استان داریم.
شهریاری ادامه داد: آذربایجان غربی رتبه ششم جذب بودجه در کشور را دارد و انتظار داریم با تلاش نمایندگان مجلس در سال آینده بودجه های کافی برای جبران عقب افتادگی استان تخصیص یابد.
وی همچنین با اشاره به رشد قیمت گوشت ادامه داد: برای کنترل قیمت گوشت قرمز در آینده ای نزدیک روزانه 20 تا 25 هزار تن دام زنده وارد خواهیم کرد و در سطح کشتارگاه های استان کشتار خواهد شد تا گوشت گرم به دست مصرف کننده برسد.
به گزارش ایرنا، پیرانشهر با جمعیت 140 هزار نفری در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
9915/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.