ابراهیم محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته، معاون آموزش متوسطه و رییس اداره عشایری از این منطقه بازدید کردند و طبق بررسی های انجام شده از این مدرسه هیچ گونه مورد آتش سوزی رخ نداده است.
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به درج مطلبی از دهیار روستای هاشم آباد دهستان «مرگور» درباره مدرسه این روستا به اطلاع اصحاب رسانه می رساند، مدیر مدرسه طی روزهای اخیر نامناسب بودن بخاری این مدرسه و درخواست بخاری جایگزین با گرما دهی بالا را به اداره مربوطه گزارش کرده بود.
مهدی محمد پور افزود: صحت درخواست مدیر مدرسه برای جایگزینی بخاری بهتر تایید می شود و برخلاف مطالب ارائه شده از سوی دهیار این روستا، هیچ مشکلی در این مدرسه مشاهده نشده است.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش منطقه سیلوانا خود را متعهد می داند در قبال دانش آموزان و معلمان و درخواست مدیریت مدرسه در اسرع وقت نسبت به تامین بخاری مناسب با گرمادهی بالا اقدام لازم را انجام دهد.
به گزارش ایرنا روز چهاشنبه خبری در فضای مجازی از قول دهیار روستای هاشم آباد ارومیه مبنی بر آتش سوزی در مدرسه ای در این روستا منتشر شد که بیانگر حریق در 2 کلاس مدرسه ابتدایی بود.
هاشم آباد یکی از روستاهای منطقه سیلوانا در ارومیه است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.