به گزارش ایرنا، فاطمه مقدم تبریزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید شامل خدمات جامع سلامت، تسهیلات زایمانی، محل زیست پزشک و سرایداری و مرکز فوریت های پزشکی می باشد.
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی اضافه کرد: این مرکز دارای یکهزار و 60 مترمربع زیربناست و 22 میلیارد ریال برای راه اندازی آن هزینه شده است.
مقدم تبریزی افزود: این مرکز تعداد 38 روستا را پوشش می دهد که 9 روستا به صورت اصلی و 18 روستا به صورت اقماری و 11 روستا به صورت سیاری پوشش داده می شود.
وی افزود: کل جمعیت تحت پوشش 10 هزار و 280 نفر در قالب 2 هزار و 528 خانواده است.
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی در ادامه ضمن برشمردن فعالیت های این مرکز، گفت: در این مرکز خدمات بهداشتی درمانی شامل پزشکی و دندانپزشکی، آزمایشگاهی، مامایی، امور پرستاری، بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها، سلامت روان، سلامت خانواده عرضه شده و تسهیلات زایمانی برای کل بخش صفائیه ارایه می شود.
به گزارش ایرنا امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و در طول چهار دهه گذشته اقدامات ارزنده زیادی در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور به ویژه استان های محروم انجام شده است.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.